CRM

4 horké tipy, jak udělat z náhodného zákazníka loajálního

Provozovatelé velkých e-shopů si velmi dobře uvědomují, že nový zákazník stojí mnohonásobně více než udržení stálého. Pokud jste se rozhodli „nakopnout“ byznys a maximalizovat zisk, držte se následujících pravidel. Prozradíme vám, jak se chovat a jaká opatření učinit, aby se k vám zákazníci rádi vraceli a na konkurenci ani nepomysleli.

1. Začněte používat CRM systém

Při budování pevné základny věrných klientů budete potřebovat sofistikované nástroje, pomocí kterých získáte přehled a absolutní kontrolu nad veškerými kontakty, zakázkami a projekty. Stejně jako využíváte pro řízení projektů software s přátelským GUI, nepodceňujte tento aspekt ani při výběru CRM řešení – preferujte systémy s přehledným uživatelským rozhraním a funkcemi pro efektivní správu kampaní.

Dobrá zpráva je, že kvalitní aplikace pro customer relationship management nemusí vyjít draze. Vyzkoušejte třeba oblíbený český CRM systém zdarma – eWay-CRM.

CRM

2. Vytvořte věrnostní program

Zákazníci milují, když je někdo odmění za pravidelné nákupy. Pokud jste ještě nespustili věrnostní program se zajímavými bonusy, máte nejvyšší čas to napravit. Předpokladem úspěchu jsou jasná a jednoduchá pravidla. A samozřejmě zacílení na skupinu, kterou potřebujete oslovit.

3. Pravidelná porce newsletterů

Má-li u vás zákazník nakupovat pravidelně, musíte se mu průběžně připomínat. Zdaleka nejlepším způsobem je newsletter – e-mail s novinkami. Podmínkou je, aby zákazník souhlasil se zasíláním. Informujte pouze o akcích a slevách, které by dotyčného skutečně mohly zajímat. Přípravu vám usnadní CRM řešení.

CRM

4. Zlepšete komunikaci na všech frontách

Balíček bude mít zpoždění? To se může stát každému a zákazník to jistě pochopí. Ale musíte ho včas uvědomit a omluvit se. Zároveň buďte k dispozici na telefonu, e-mailu a online chatu. Vynikající komunikace je jedním ze základních stavebních kamenů fungujícího CRM.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..