pravidla

I miliardáři mají svá pravidla! Jaká jsou ta Bransonova?

Svět podnikání je někdy opravdu těžký. Má v sobě řadu překážek, které ne jen tak ledajaký podnikatel dokáže překonat. Většinou mnohé překážky skolí řadu podnikatelů, pokud však nejsou dostatečně motivováni. Jestliže se v podnikání nacházíte na mrtvém bodě, pak je nutné zaměřit se na nějaké druhy motivace, které vám pomůžou z mrtvého bodu zase se dostat tam, kde chcete mít.

Dnes už existují různé druhy motivace. Většinou se díváme na různá motivační videa, kterých je dnes plný internet, v jiném případě sledujeme filmy o známých osobnostech, které to dotáhly opravdu daleko, v jiných případech se zaměřujeme jenom na obyčejné citáty, které najdeme na sociálních sítích. Jenže někdy nás dokážou nakopnout třeba různá pravidla, kterých se drží jiní úspěšní podnikatelé, kteří jsou možná o něco dál, než se aktuálně nacházíme my.

Každý podnikatel má svá pravidla – vždyť bez nich by to bohužel nejspíše nešlo. Bez nich bychom nedosáhli úspěchů – jsou to jakési naše motivace, které nás vždycky budou hnát vpřed a které nám ukážou směr, když se ztratíme ve tmě.

• Udržujte všechno jednoduché

Podle miliardáře Bransona, který je dneska jeden z nejvíce uznávaných úspěšných podnikatelů a kterého zná dneska celý svět, bychom měli všechno udržovat jednoduché. Vždyť v jednoduchosti spočívá krása. Sáhněme si na srdce, vždyť většina z nás chce vytvořit druhý Facebook nebo druhý Google, ale to nejde, protože toto už dávno vyrobeno a vynalezeno je. Buďme proto na sebe trochu mírnější, nesnažme se vytvořit ihned velké kroky, protože k velkému kroku je zapotřebí pár malých, přípravných kroků. Nesnažme se vše komplikovat, stejně i jedna velká komplikace je jenom spojení dříve jednoduchých procesů.

• Dělejte to jinak

Pokud se bojíte jít do podnikání, protože chcete zaujmout lidi s něčím, co už na trhu je, uvědomte si, že všechno lze udělat jinak a lépe. To je vaše zbraň. Prozkoumejte si konkurenci, poučte se z jejich chyb, naučte se to dělat zkrátka zase jinak, než jak jsou lidé zvyklí. Pouze tak se získávají noví zákazníci.

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.