I miliardáři mají svá pravidla! Jaká jsou ta Bransonova?
Svět podnikání je někdy opravdu těžký. Má v sobě řadu překážek, které ne jen tak ledajaký podnikatel dokáže překonat. Většinou mnohé překážky skolí řadu podnikatelů, pokud však nejsou dostatečně motivováni. Jestliže se v podnikání nacházíte na mrtvém bodě, pak je nutné zaměřit se na nějaké druhy motivace, které vám pomůžou z mrtvého bodu zase se dostat tam, kde chcete mít.
Dnes už existují různé druhy motivace. Většinou se díváme na různá motivační videa, kterých je dnes plný internet, v jiném případě sledujeme filmy o známých osobnostech, které to dotáhly opravdu daleko, v jiných případech se zaměřujeme jenom na obyčejné citáty, které najdeme na sociálních sítích. Jenže někdy nás dokážou nakopnout třeba různá pravidla, kterých se drží jiní úspěšní podnikatelé, kteří jsou možná o něco dál, než se aktuálně nacházíme my.
Každý podnikatel má svá pravidla – vždyť bez nich by to bohužel nejspíše nešlo. Bez nich bychom nedosáhli úspěchů – jsou to jakési naše motivace, které nás vždycky budou hnát vpřed a které nám ukážou směr, když se ztratíme ve tmě.
• Udržujte všechno jednoduché
Podle miliardáře Bransona, který je dneska jeden z nejvíce uznávaných úspěšných podnikatelů a kterého zná dneska celý svět, bychom měli všechno udržovat jednoduché. Vždyť v jednoduchosti spočívá krása. Sáhněme si na srdce, vždyť většina z nás chce vytvořit druhý Facebook nebo druhý Google, ale to nejde, protože toto už dávno vyrobeno a vynalezeno je. Buďme proto na sebe trochu mírnější, nesnažme se vytvořit ihned velké kroky, protože k velkému kroku je zapotřebí pár malých, přípravných kroků. Nesnažme se vše komplikovat, stejně i jedna velká komplikace je jenom spojení dříve jednoduchých procesů.
• Dělejte to jinak
Pokud se bojíte jít do podnikání, protože chcete zaujmout lidi s něčím, co už na trhu je, uvědomte si, že všechno lze udělat jinak a lépe. To je vaše zbraň. Prozkoumejte si konkurenci, poučte se z jejich chyb, naučte se to dělat zkrátka zase jinak, než jak jsou lidé zvyklí. Pouze tak se získávají noví zákazníci.