On-line firmy jako vítězové koronakrize

On-line firmy jako vítězové koronakrize

Už od letošního března se nad Českou republikou (a ostatně nejen nad ní) snáší černý mrak jménem koronavirus. Z něho padá jedna velká smůla ještě dnes. Pociťují to především firmy, které pracují v hoteliérství nebo restauratérství. Ale samozřejmě vliv na má smůla i na celou spoustu dalších odvětví. Za zmínku stojí například cestovní ruch – to je další obor, který z koronavirové pandemie rozhodně neodejde jako vítěz, bohužel.  

I když se situace zdá být aktuálně velice černá, některé obory se paradoxně radují, protože se jim zkrátka daří. O jakých konkrétních odvětvích je řeč? Mluvíme především o společnostech, které působí v on-line světě.  

On-line obchody počítají zisky 

Nemluvíme o konkrétních oblastech, mluvíme o obecně on-line obchodech, skrze které objednával prakticky každý. Ať už to jsou on-line obchody s oblečením nebo e-shopy s elektronikou, v každém případě se firmy radují z vysokých zisků.  

Zejména počátek epidemie donutil i ty, kteří skrze internet nikdy nenakupovali k tomu, aby se k nakupování on-line odhodlali. Kromě oblečení, elektroniky, nábytku nebo dalších potřebných věcí se dále objednávalo z internetu i jídlo – tedy konkrétně potraviny, pro které jsme měli strach jít do klasického supermarketu z cihel a malty.  

Technologická nápaditost 

A dařilo se samozřejmě i firmám, které se rozhodly také přiložit ruku k dílu v boji proti panujícímu koronaviru. Firmy zaměřující se na výrobu nebo vývoj štítů, roušek nebo podobných ochran úst a nosu si také přišly na slušné zisky. Tedy v případě, že byl jejich vývoj úspěšný.  

Cestou technologického vývoje se v době panujícího koronaviru vydala nejedna škola nebo nejedna firma změnila alespoň na malý okamžik své zaměření či působení. Řada z nich opravdu výrazně přispěla k tomu, aby se první vlna zvládla bez příliš velkých ztrát na životě. 

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..