Jak dopadl „Den franchisingu“?
Franchising už dávno není neznámý pojem. Dneska ho zná každý velký podnikatel, který má svůj velký byznys, který touží rozvíjet a rozšiřovat. Pokud jste se však přece jenom s tímto pojmem nesetkali, jedná se o způsob podnikání, který vám umožňuje otevřít si pobočku už třeba notoricky známé firmy, kterou moc dobře znáte. Stačí jenom zaplatit licenční poplatek, podepsat licenční smlouvu a můžete mít svou vlastní pobočku značky, kterou není třeba už jakkoliv uvádět na trh, protože zkrátka už dávno před konkurencí obstála. Pokud vám však toto vysvětlení nestačí, měli jste letos navštívit veletrh franchisingu, který se konal přesně v půlce listopadu.
Letos se jednalo už o druhý ročník, proto se dá předpokládat, že příštím rokem bude ročník další, a tak si ho nenechte ujít. My si nyní přiblížíme letošní ročník, který byl plný očekávání. Je skvělé zmínit to, že letošní ročník nakonec skončil dokonce rekordem.
Hlavní událost Týdne podnikání
Tento veletrh probíhal v rámci Týdne podnikání. Jednalo se o jeho hlavní událost a letos přilákal skutečně mnoho lidí! Tohoto veletrhu se účastnilo rekordních dva a půl tisíce návštěvníků, což je na druhý ročník této události velice slušný výkon.
Zájem o franchising v Česku stoupá!
Není se čemu divit, že se letos účastnilo této události tolik lidí. Vždyť o franchising má zájem čím dál více lidí. Čím dál více lidí chce podnikat, ale taky čím dál více z nich nemá zájem o to, aby se založila nová značka, kterou je třeba procpat mezi konkurenci. Lidé mají zájem spolupracovat s firmami známých značek a chtějí být součástí takového obřího řetězce.
Letos se na veletrhu mohli návštěvníci seznámit s desítkami franšízových konceptů, které pochází nejen z České republiky, ale taky ze zahraničí. Mohli se na všechno zeptat a mohli se dokonce stát součástí jedné z prezentovaných franšíz.