I víno se pustilo do franšízového řetězce
Každý jistě zná ty dny, kdy přijdeme domů z práce a jsme tak unavení, že nechceme nic jiného, než si jen lehnout k televizi a otevřít si láhev vína. Přece jen lepší odpočinek a možnost přijít na jiné myšlenky řada z nás nezná. Vášniví vinaři se dokonce rozhodnou podnikat v tomto oboru a mnohdy si chtějí otevřít své vlastní víno se svou vlastní značkou. Jenže v České republice už je nějaká ta značka vína už značně zavedena a jen málokdo ji překoná. Jedná se o skvělé VÍNO HRUŠKA, které je známé především svým sloganem „Víno, které chutná“.
Pakliže byste i přesto chtěli zamířit na trh s vínem, možná byste měli zvážit možnost franchisingu. Jedná se o možnost vystupovat pod touto českou značkou na základě licenčních smluv. Investice tedy bude už do předem zavedené značky, což vám jistě ulehčí do jisté míry i váš vstup na trh. Přece jen je lepší investovat do něčeho zavedenějšího, než se pouštět do vlastního boje s tím, že nevíme, zda nalákáme zákazníky nebo nás zbourá konkurence.
VÍNO HRUŠKA má nezapomenutelný rukopis mnoha vinařů
Každé víno od této značky je velmi kvalitní a každé odrůdě poznáte jistý podpis vinařů. Je jedno, jestli se bude jednat o nezaměnitelnou vůni nebo něco navíc, co v chuti rozeznáte. Vždy se jedná o originální láhev vína, které v sobě nese něco jedinečného, díky čemuž se i vy budete cítit naprosto výjimeční. Pakliže byste se chtěli stát partnerem a jedním s franchisantů tohoto podnikání, finanční poplatek za licenci je dvě stě padesát tisíc korun.
Budete pak potřebovat také provozní náklady, které se orientují zhruba kolem třiceti tisíců korun. Samozřejmě se nebude jednat o krátkodobou licenční smlouvu – ta se uzavírá hned na pět, deset nebo dokonce až na dvacet let, což jen tak nějaká obchodní značka leckomu nenabízí. Samozřejmě některé peníze ještě musíte mít i stranou, kdyby se přece jen něco nepovedlo a potřebovali byste pokrýt případné ztráty.