Jak a proč natáčet reels?
Reels jsou jednou z funkcí Instagramu, která vám a vašemu firemnímu profilu pomůže oslovit co nejvíce lidí. Jedná se o krátká videa, která se i vám určitě ukazují na hlavní zdi. Ve videích je většinou propojeno několik záběrů s hudbou, popisky či efekty. Proč byste měli začít natáčet reels i pro váš profil?
Reels jsou aktuálním trendem, který má velký dosah. Rozhodně mnohem větší než obyčejné fotky. Díky krátkým videím tedy dokážete organicky oslovit i nové fanoušky, kteří vás ještě nesledují, ale mohli by. Dalo by se tedy říct, že je mnohem výhodnější natočit jedno reel týdně, než přidat 5 fotek.
Jak udělat reels?
Natáčení reels přitom není nic složitého. V ideálním případě si dokonce můžete najít přímo šablonu videa, které se vám líbí, a do této připravené časové osy dosadit svá vlastní videa. A voilá, reels máte hotové. Pokud si troufnete na víc, můžete si video sami sestříhat, přidat do něj hudbu, efekty a popisky. Fantazii se meze nekladou.
Přečtěte si také: Co je to cílová skupina a jak ji co nejlépe popsat?
Využívejte trendy
U videí se rozhodně vyplatí jít s davem. Trendy se totiž šíří mnohem rychleji a bez nutnosti placené reklamy. Mezi trendy se může řadit některá písnička, typ sestříhání videa nebo různé efekty či náměty. Když se do trendu zařadíte, je mnohem pravděpodobnější, že vás algoritmus Instagramu „vyhodí“ někam vysoko a video tak uvidí mnohem více lidí.
Kolik reels je dost?
Ideální je, abyste videa přidávali pravidelně. Jako nejlepší se jeví alespoň jeden příspěvek týdně. Video totiž stihnete v klidu natočit, pečlivě sestříhat a editovat a následně vydat. Samozřejmě čím více, tím větší dosahy.