Jak mají přínos webové notifikace v podnikání?
Bojovat s konkurencí můžete různými způsoby. Zejména e-shopy musí bojovat s konkurencí prakticky denně, jelikož v posledních letech výrazně vzrostl počet internetových obchodů o stovky. Nabízí se možnost investovat do internetové nebo televizní reklamy, ale samozřejmě můžete využít i notifikace, které už dnes mohou posílat i jiní než e-shopy či firmy působící ve službách, a to díky systému Notifee.
Zatímco dříve bylo problémem to, že notifikace nemohli posílat jiní než firmy a e-shopy, dnes je po zažehnání tohoto problému potíž v tom, že lidé neumí správně psát notifikace. Pojďme si proto říct, jak dlouhé by měly být či čemu se vyvarovat při psaní push či webových notifikací.
Notifikace o deseti slovech
Notifikace jsou krátká oznámení či upozornění. Nejčastěji informují uživatele nebo zákazníka o slevových akcích, o důležitých informacích či událostech, také o zbylém zboží v košíku nebo třeba o dopravě zdarma či o novém zboží, které přistálo na pulty. Jelikož se jedná o krátká oznámení, je důležité, aby notifikace nebyly příliš dlouhé. Ideální je, když jsou dlouhé zhruba deset slov, což se obvykle pohybuje mezi šedesáti až sto dvaceti znacích.
Obecně platí, že kratší zprávy jsou účinnější zprávy, proto to se slovy opravdu nepřehánějte.
Jak správně psát notifikace
V případě psaní notifikací se držte několika zásad. Například nikdy nechoďte kolem horké kaše, přece jenom máte k dispozici jen pár slov. Stejně tak je důležité, aby s pomocí pár slov vyvolali žádoucí emoce, které navedou zákazníka ke koupi nebo k činnosti/aktivitě.
Co do notifikací nepatří, tak jsou rétorické otázky. Otázky musí být tak lákavé, že odpověď na ni budou chtít lidé znát hned, a tak si notifikaci rozkliknou.
Volte správná slovesa, která dodají oznámení dynamiku. A samozřejmě pamatujte na detaily, na kterých v případě notifikací záleží. Vyvarujte se však zbytečným vykřičníkům, které dodávají člověku pocit, že na něj křičíte.