Nepodceňujte obsahový marketing. Může vám velmi pomoci.
Obsahový marketing se stává v dnešní době důležitou a téměř samozřejmou součástí každé značky a její marketingové strategie. Sociální sítě, blogy i e-mailing poskytují velký prostor pro tvorbu obsahu, který má vaše zákazníky nalákat, ale také jim pomoci.
K čemu obsahový marketing je?
Cílem této strategie je obsah, který vaše publikum zaujme, osloví, odprezentuje mu značku nebo poradí. Zkrátka vašim zákazníkům dá nějaký přínos, který je klíčový. Díky tomuto přínosu, který dostanou zadarmo, si k vám pomalu, ale jistě vytvoří vztah.
Přečtěte si také: Sázejte na nové postupy a investice do školení.
Jak na to?
Klíčový je smysl, který v obsahu zákazník musí na první dobrou najít. Je velmi náročné stále dokola vymýšlet smysluplné věci, ale alespoň se o to pokuste. Je jedno, zda tvoříte články na váš blog na e-shopu, obsah na sociální sítě nebo newslettery chodící do e-mailů. Forma sdělení je čistě na vás a každá z nich přináší určité možnosti a výhody, nebo naopak omezení.
Přečtěte si také: Investování je dnes důležitější než kdy jindy.
Vsaďte na nadpisy
Jak jistě víte, nadpisy jsou tím klíčovým bodem, který čtenář uvidí jako první, a proto se na něj opravdu zaměřte a zkuste vypilovat ten nejlepší. Vsaďte klidně na něco šokujícího, co až následně vysvětlíte dále v textu. Účinné jsou také otázky, které se přímo dotýkají čtenáře a ptají se, zda něco víc, tuší nebo jestli něco dělá správně.
Obsahový marketing je také o SEO
Obsahový marketing je velkým pomocníkem pro SEO, do textu totiž nejpřirozeněji a snadno vsadíte potřebná slova, která vám pomohou dostat se výše při hledání daného výrazu na Googlu či Seznamu. Čím originálnější obsah, tím větší je pravděpodobnost umístění vašeho webu vysoko ve výsledcích vyhledávání.