Pepsi

Pepsi se vrací do hry! Co se plánuje?

Pokud milujete nápoj Pepsi, možná byste měli vědět, co se s ní aktuálně děje. Tento obrovský gigant na celosvětovém trhu miluje nejeden člověk. Málokdo však ví, že právě v jeho české pobočce se schyluje k těm nejrazantnějším a nejvíce zásadním krokům, které mohou ovlivnit budoucnost této společnosti. Právě Čech totiž udělal z Pepsi nejdravějšího konkurenta a hráče na trhu, kdy neustále šlape na paty hlavně českému lídrovi – Kofole.

Jelikož se aktuálně většina lidí zajímá o zdravé stravování, většinou nám ani nepřijde špatné, když si jednou za čas lokneme nějakého výtečného, nezdravého nápoje. Pokud patříte do této skupiny, možná byste si mohli uvědomit, jakého nápoje si vlastně loknete. V současné době se nám totiž do rukou dostává čím dál více Pepsi – nikoliv klasická Coca-Cola nebo dokonce Kofola.

Z Česka je pokusná laboratoř

Česko je proslulé nejen svými památkami, ale hlavně tím, že se zde najde velká fabrika jednoho z největších lídrů na trhu s nezdravými nápoji. Právě odtud totiž vloni vyteklo více než 197 milionů litrů oblíbeného nápoje Pepsi, Mirinda, Mountain Dew, 7Up, Lipton a taky Gatorade.

Letos se však má pokořit rekord, protože má vytéct dokonce ještě o třicet litrů více.

Že by se rozhodla vzpamatovat?

Aktuální velké plány se týkají hlavně toho, že chce Pepsi přemoct českou Kofolu. Zvýšit se má hlavně prodej těchto nápojů. Jednalo by se tak konečně o probuzení tohoto nápoje po dlouhých čtyřech letech. Vždyť si sáhněme na srdce – slyšeli jsme o Pepsi tak často během posledních čtyř let? Pouze mizivé, krátké reklamy jsme mohli registrovat v televizi nebo na internetu, jinak jsme o této firmě sladkých, nealkoholických nápojů takřka neslyšeli.

Od roku 2013 se však letos právě všechno mění. Už nejsou propady v tržních podílech, už se jedná o firmu, která je opět ready postavit se svým konkurentům. A hlavně se rozhoduje investovat, což se jim zatím vyplácí.

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.