Jak šel čas s Jimmy Choo
Která žena by nemilovala boty! Boty jsou něco, na čem si řada žen doslova ujíždí. Není se čemu divit, když se tak značka Jimmy Choo tak rychle uchytila na trhu. Dnes se už z této značky stala ta nejvíce luxusní značka, kterou obuvnický svět má. Po jednadvaceti letech je však tato společnost prodána do globální firmy. Proč se právě nyní prodala tak významná společnost, která obouvala například princeznu Dianu, seriál Sex ve Městě nebo další miliony žen.
Když v roce 1986 přišla značka Jimmy Choo na trh, nikdo se nad botami ani nezastavil. Byla to jen nová značka nabízející nové boty, které ale ještě nikdo neotestoval, nikdo nevyzkoušel, jestli jsou kvalitní či nikoliv. Jenže od té doby, jak se proslechlo, že si právě v tomto jediném podniku v Londýně nechává šít na zakázku i princezna Diana, se zakázkové deníky plnily až k prasknutí.
Díky tomu, že zakázek bylo tolik a poptávka po těchto botách neustále rostla, v roce 1997 si značka Jimmy Choo otevřela svou první prodejnu s botami. Právě v té době už princezna Diana boty nosí naprosto všude.
Už dvacet let na trhu
Škoda, že když se letos zmiňovala nejrůznější výročí, tak se nezmínila tato značka. Stejně jako je tomu dvacet let od úmrtí princezny Diany, je to také dvacet let od otevření prvního butiku s botami Jimmy Choo. A tyto boty se k Dianě zkrátka vážou.
Nicméně pojďme si zmínit pár dat, díky kterým se boty staly tak slavné, jaké nyní jsou.
• 2004
Na pulty obchodů přibyly kromě bot také kabelky, které naprosto rychlostí blesku nadchnuly všechny ženy. Značka Jimmy Choo se tak stala opravdu velice luxusní značkou, která nabízí různé typy dámských doplňků.
• 2011
Do každé kabelky patří také parfém, proto se rozhodla firma začít vyrábět i parfémy a k tomu i sluneční brýle, aby byl komplet úplný. Toho roku firmu odkoupila společnost Labelux, což byla vlastně německý skupina, která byla za tuto značku ochotna zaplatit 850 milionů dolarů-
• 2017
Letošní rok byl však pro značku asi nekrušnější. Už v červenci Jimmy Choo podlehl nadvládě značky Michael Kors, který si ho koupil za více jak 1,2 miliardy korun. Po jednadvaceti letech se tak Jimmy Choo dostal do spárů značek, které jsou možná trochu známější, přesto nejsou o nic ví luxusnější než právě Jimmy Choo.