Tradiční vídeňské kavárny v Česku v nové podobě
Mít své vlastní podnikání není dneska zrovna jednoduché. Dneska je na trhu opravdu velká konkurence, které musíme čelit. Pokud však začneme podnikat pomocí franchisingu, bude to jednodušší. Přece jenom nebudete muset uvádět na trh zcela novou značku, která se bude muset prorazit skrze konkurenci, ale budete moct začít podnikat už se známou značkou, která má své stávající i nové klienty. Velice oblíbené franšízy jsou dneska v podobě kaváren.
Kaváren, které podnikají na základě franšízového systému, je dneska habaděj. Je jí taky řetězec tradiční vídeňské kávy Coffeeshop Company, který tradiční vídeňskou kávu přinesl do České republiky. Právě tento řetězec se nyní touží rozšířit po České republice a hledá franšízanty, kteří mají zájem spolupracovat na této vídeňské kávové tradici.
Pokud si myslíte, že tradiční kavárny přijdou ve své staré podobě, tak se pletete, protože právě tyto kavárny nyní oblékají naprosto nový kabátek. Vznikají nyní ve své neformální, útulné podobě.
Tradiční káva od roku 1999
Tato společnost přišla na trh se svou vynikající kávou už v roce 199. Celý tento příběh se začal samozřejmě ve Vídni, odkud taky pochází motto, kterým se společnost řídí po celou dobu své existence, a sice „doma ve Vídni“.
Co je cílem společnosti?
Cílem celé společnosti je zasazovat se o rozvoj sítě kultovních, ale taky i kvalitativně hodnotných obchodů s kávou, které však nebudou zastaralé, ale naopak velice moderní.
Tato kavárenská síť se stává velice, ale velice rozšířenou – dneska už ji najdeme ve více jak třiceti zemích celého světa. Káva je zde stoprocentní, což láká hlavně náročné kávově konzumenty. Společnost se však chce rozšířit ještě do více zemí světa. Chce tuto neformální restauraci či neformální kavárnu dostat i do dalších zemí, aby obyvatelé nepřicházeli o požitek z pravé, stoprocentní kávy.