Úspěšné ženy podnikatelky, o kterých jste možná neslyšeli, ale měli byste!

Ženy v Česku již nějakou dobu dokazují, že i ženy mají ambice založit, vézt a inovovat značku. Dnes vám představíme ženy, jejichž úspěšné podnikání nejspíš předchází je samotné.

Denisa Navrátilová

Dříve sportovkyně, nyní zakladatelka značky LOTA, která vyrábí organické menstruační tampony. Ty jsou ze 100% bio bavlny, bez umělé hmoty, chloru, chemických barviv či parfemace. Zkrátka bez jakýchkoliv látek s negativním dopadem na intimní místa ženy. Myšlenka založit vlastní značku se zrodila v podstatě z vlastní zkušenosti s organickými tampony, kdy se jejich používání pozitivně projevilo na její zdraví a chtěla tuto zkušenost předat i ostatním ženám.

Andrea Eichingerová

Živila se pořádáním akcí, nyní má vlastní značku oblečení. Anamé založila během koronavirové krize, kdy si uvědomila, že je nutné vymyslet nový projekt, protože žádné akce se tehdy nepořádaly. Anamé má naučit Čechy nosit prémiové hedvábí, a to nejen na speciální události, ale i na doma nebo do města. Základním prvkem kolekce jsou šaty tzv. slip dress, jednoduché šaty z hedvábí na ramínkách.

Hana Phamová

Je zakladatelkou značky clean beauty produktů OSTĒ, tedy pečující kosmetiky na tělo i obličej. Díky svému exotickému původu dokázala propojit dvě, zcela odlišné, kultury a dala tak vzniknout produktům s neotřelou kombinací složek a účinných látek. Snoubí se v nich tradiční receptury asijské kultury a zároveň české zvyklosti a kultura. Značka si zakládá především na funkčnosti přírodních složek, produkty jsou založeny na aktivních látkách a bio olejích. Vyznávají zdravý přístup k udržitelnosti a věří, že na produktu je důležitější jeho funkce, než jeho obal. Ten je v minimalistickém stylu, aby dosáhli souladu mezi samotným produktem a obalem.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..