Vánoční akce v podnikání
Vánoce jsou hlavní sezónou všech prodejců, Češi investují do dárků, ale i do jídla v tomto období velké peníze. Neměli byste tedy usnout na vavřínech! Snažte se využít vánočního období na maximum. Jak ještě více podpoříte prodej před Vánoci? A jaké vánoční akce se vám vyplatí?
Dárky
Na dárky nebo výhody k nákupu slyší každý. Záleží na vás, jestli vytvoříte pro své zákazníky nějaký speciální zvýhodněný balíček produktů, dáte jim dopravu zdarma, uděláte speciální vánoční akce se slevami nebo prodloužíte dobu vrácení zboží. Je to čistě na vás, ale i zdánlivá maličkost může podpořit prodej na vašem e-shopu či kamenném obchodu!
Přečtěte si také: CO JE TO KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ A JAK VÁM POMŮŽE?
Dárkové poukazy
Mnoho lidí často neví přesně, co se jejich blízkým líbí či jakou mají velikost. Stává se také, že kupují dárek na poslední chvíli, kdy už je požadovaný produkt vyprodaný. Řešením jsou dárkové poukazy. Když vytvoříte hezké vánoční poukázky s originální grafikou, uvidíte, že tím nalákáte dost zákazníků. Navíc si tím zajistíte i to, že vám po Vánocích bude méně lidí vracet nevhodný či nepadnoucí dárek.
Vánoční speciály
Nic neosloví kupující jako časově omezená nabídka, respektive limitovaná edice. Ten pocit, že je něco pouze teď a za měsíc už to nebude, přinutí k nákupu nejednoho nerozhodného zákazníka. Určitě si sami vybavíte situaci, kdy jste si něco koupili jen pro to, že to je limitovaná edice. Zkuste opět vytvořit jeden speciální produkt, nebo originální balíček, který budete nabízet jen do Vánoc.
Doprava až pod stromeček
Pokud dokážete správně vykomunikovat a zajistit to, aby dopravci zvládli vašim zákazníkům zboží dodat ještě i na Štědrý den, popřípadě máte vlastní kapacitu k tomu, abyste provedli rozvoz, neváhejte! Právě vánoční opozdilci, kteří kupují dárky na poslední chvíli tohle nejvíce ocení a za dárek a jeho dovoz pod stromeček vám dají cokoliv.
Přečtěte si také: