Vytříbená chuť delikates skloubená s úspěšným podnikáním
Velmi úspěšně si počínají prodejny sýrů a delikates pod názvem Boutique Gurmán. Ty se v posledních letech značně rozrostly. Mateřská centrála s vedením firmy se tak teď snaží zdokonalit firemní procesy a doplnit franšízové pobočky o nové netradiční zboží.
Společnost Boutique Gurmán působí na trhu již skoro celé desetiletí. A její úspěch spočívá převážně v tom, že nabízí zákazníkům kvalitní lahodné zboží, které jinde neseženou. Neustále se jej snaží také obměňovat, aby bylo pro zákazníky stále atraktivní zkoušet nové věci. Firma je úspěšná a svědomitá, takže ví, že nelze usnout na vavřínech a proto si pro letošní rok slíbila stabilizovat a rozšířit síť obchodů. „Z vlastní zkušenosti víme, že ne s každým můžeme spolupracovat. Zájemce o franšízu si tedy vybíráme. Chceme raději deset dobrých, prosperujících obchůdků, než třicet nešťastných majitelů,“ říká majitel firmy Martin Svačinka.
Pro franšízanty neustále doplňují sortiment
Prodejny Boutique Gurmán už teď mají široký sortiment zboží na vysoké úrovni. Jinak by se v oblasti podnikání s delikatesami nemohli udržet. Kvalitní a originální produkty, které si člověk v supermarketu nekoupí, jsou totiž klíčem k úspěchu. S takovými se setkáte možná jednou za rok na exkluzivních dovolených v zahraničí, ale Boutique Gurmán zajišťuje stejné speciality, které jste ochutnali v cizině a to doma a po celý rok. Zástupci centrály neustále doplňují sortiment o dosud neznámé delikatesy, sýry a vína z Itálie, Holandska či třeba Istrie. Nově chystají na pultech prodejen uvést nové čokolády, řecký olivový olej Apollonia nebo vína pana Skoupila.
Boutique Gurmán momentálně najdete čtyřikrát ve Frýdku-Místku a jednou v Ostravě. Dalších devatenáct prodejen vlastní franšízanti po celé České republice. Tam, kde ještě prodejny delikates nepůsobí, si majitelé rádi vytvoří další franšízové spojence. Mezitím se však bude vedení soustředit i nadále na harmonizaci dodávek zboží a zdokonalování vnitřní komunikace sítě.
S Boutique Gurmán se však nemusíte nutně setkat jen ve vlastních prodejnách, ale i na společenských akcích (Colours of Ostrava, pražské Víno&Delikatesy, Salima Brno), kde svůj sortiment představují širšímu publiku. Také si je na degustace zvou firmy, hotely nebo rekreační chaty. Sýraři pak kromě výzdoby a vlastní ochutnávky předvádí i sýrařskou show.